KÄRLEK VID SISTA ÖGONKASTET

Förlåt för en super dåligt uppdatering! Men vårat internet funkar inte så bra så jag vet inte om jag kan blogga så bra nu på ett tag då internet funkar i ena stunden men kan tvärt bara sluta funka.

Igår red jag ut med Sandra. Vi for i skogen över 2broar som Privero inte alls bryr sig om.Sen kommer en backe som vi klättrade uppför. Båda skötte sig bra och vi träffade även på en cross och ingen av dom brydde sig om den heller. Sandras häst är väl omkring 170 så privero fick ta i lite mer än vanligt med sina korta ben. Hahha nej men det gick faktist rätt bra ändå att hinna ikapp.

Plockade upp han lite och han kändes så fin! Dock plockade jag bara upp han kanske 10steg. Men iaf!
ska lägga in lite bilder från igår och imorse på ponninbus. Igår när vi skulle ta in dom sprang han allt vad han kunde i hagen med Chassen. Jag har aldrig sett dom busa så förrut då Chassen knappt vågar sig till Privero. hihi.
Syns verkligen inte att han varit "skadad" Känns riktigt skönt att han verkar bara bli bättre!
om ca en vecka blir det återbesök och om han är bra får jag sätta igång han helt vilket känns otroligt skönt.

Har haft jour hela veckan så detta är sista dagen och sedan blir det ingen jour på ett tag.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback