What are words


Ni kanske börjar tröttna på dessa bilder? aja jag gillar dem super mycket och då spelar de ingen roll att dom är lika varandra!

Har börjat spara ut pannluggen på Privero. Kommer nog ta länge innan den är riktigt lång men visst ser det ganska snyggt ut? Egentligen är det ganska ful att klippa då luggen blir helt rak. Kan erkänna att jag brukade klippa luggen på han eftersom den växte så himla ojämnt. Det knde sticka ut massa på olika ställen vilket var super fult så jag klippte den alltid. Men sen orkade jag inte klippa utan jag vill se hur han ser ut i lång. Men som sagt kommer nog det ta ganska lång tid innan den är realativt lång.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback