Svar på komentar

Anonym om Titanium från Glengordon 2011:
haha inte för att jag ska lägga mig i, men e inte du dressyrryttare?.. tänkte på att du ville köpa gg, inte för att jag ska lägga mig i, men det är ju mer som för hoppning det märket:p

SVAR: Har sagt det förrut men säger det igen. Tycker inte om anonyma komentarer då jag varken blir sur eller bryr mig om vem som säger vad men sitt namn kan man väl ändå skriva? Det är inget fel att tycka olika saker. Jag blir ju inre direkt sur och skriver eller säger saker om jag får veta namn. Men Jag nämligen hatar om man skriver anonymt.

Men svar på fråga, Jag har alltid tycket att GG har varit snyggt. Dessutom finns det faktist dressyrmodell på GGs schabrak dock inte Titanium Såg nyss att det fanns dressyrmodell SÅ ALLTSÅ ÄR DET INGET "HOPPSCHABRAK". GG FINNS BÅDE I HOPP OCH DRESSYRMODELL. SÅ MAN KAN INTE SÄGA ATT GG ÄR ETT "HOPPSCHABRAK" SÅ DE SÅ.. Men jag tycker det var verkligen supersnyggt. Visst är jag dressyr ryttare men lite "hopp"utrustning får man väl gilla? Finns flera dressyrryttare som tycker hopputrustning är snyggt. Men iaf var det väldigt nära på att jag skulle köpa ett GG. Älskar deras färger och att dom är mycker mer stilrena än vissa andra hoppschabrak.
Här finns det GG som jag lagt ut i bloggen och jag tycker dom är supersnygga.
http://majjasprivero.blogg.se/2011/january/gra-svart-outfit.html#comment
I den nedre länken står det klart och tydligt hur mycker jag gillar GGs schabrak och att jag till och med skulle köpa det, Men jag hade inge pengar just då..
http://majjasprivero.blogg.se/2011/january/umea-idag.html#comment
http://majjasprivero.blogg.se/2010/december/bla-och-vit-outfit.html#comment
http://majjasprivero.blogg.se/2010/december/brun-och-guld-outfit.html#comment
↑ Där står det också att jag gillar schabraken sjuk mycket!

Även om nu detta var "samma" schabrak men olika färger skiljer sig inte GG så mycket på sina schabrak oftast bara färgen men jag gillar GGs schabrak starkt. Pga av deras stilrena design!

Hoppas du fick svar på frågan.
/ Maja Partapuoli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback